Search
Close this search box.

Hubungi Kami

Pasukan dedikasi kami sedia membantu anda dengan sebarang pertanyaan atau sokongan yang diperlukan.

Waktu Operasi

Isn-Jum, 9.00 a.m. to 5.00 p.m.

Talian Panggilan

Panggilan Umum - 03 7680 6688
Perkhidmatan Pelanggan - 1800 18 8161

Mitsubishi Assist 24 Jam

1800 88 2166
03 2161 0246

Perkhidmatan ini adalah untuk bantuan kecemasan dan kerosakan kenderaan di tepi jalan.
Baca lebih lanjut tentang keahlian
Alamat Pejabat

Level 6, Building A, Dataran PHB, Saujana Resort, Seksyen U2, 40150 Shah Alam, Selangor.

Cari Bilik Pameran

Cari bilik pameran Mitsubishi terdekat untuk semua keperluan kenderaan, pusat servis atau perkhidmatan pembaikan kenderaan anda.

Pertanyaan Am

Untuk pertanyaan mengenai Mitsubishi, sila isi butiran anda dalam borang di bawah. Pertanyaan anda akan dijawab secepat mungkin.

Soalan Lazim

Jualan
  1. Berapakah caj tempahan?
    Caj tempahan standard adalah RM300. Sila rujuk kepada Pengedar Sah Mitsubishi terdekat untuk caj tempahan standard mengikut model dan varian.

  2. Berapakah yang perlu saya bayar untuk wang pendahuluan?
    Wang pendahuluan tertakluk kepada pinjaman yang diluluskan oleh bank. Anda boleh menghubungi Penasihat Jualan anda untuk jumlah sebenar.

  3. Jika saya membatalkan tempahan saya, bilakah bayaran tempahan akan dikembalikan?
    Pemulangan caj tempahan tertakluk kepada garis panduan pemulangan pengedar. Sila hubungi Penasihat Jualan anda untuk nasihat lanjut.

  4. Berapa lama saya perlu menunggu untuk penghantaran kereta saya?
    Masa menunggu untuk penghantaran berbeza mengikut model. Sila berbincang dengan Penasihat Jualan anda tentang anggaran tarikh penghantaran.

  5. Adakah anda menyediakan perkhidmatan tukar beli?
    Pengedar Sah Mitsubishi tidak menawarkan perkhidmatan tukar beli. Namun anda boleh menghubungi pengedar pilihan anda untuk nasihat lanjut.

  6. Saya ingin pandu uji kenderaan anda, apakah yang perlu saya lakukan?
    Sila hubungi Pengedar Sah Mitsubishi terdekat untuk memeriksa ketersediaan model pilihan anda. Ketersediaan model kereta untuk pandu uji dan pandangan mungkin berbeza antara pengedar.

  7. Saya ingin tahu tentang promosi jualan.
    Promosi jualan berbeza mengikut model. Sila hubungi Pengedar Sah Mitsubishi untuk maklumat tentang promosi yang ditawarkan.
  1. Bolehkah saya tahu tentang selang penyelenggaraan kenderaan Mitsubishi? Selang penyelenggaraan adalah seperti yang dinyatakan dalam Manual Pemilik Pemeriksaan Berkala dan Penyelenggaraan. Sila rujuk kepada pengedar pilihan anda untuk maklumat lanjut.
  2. Adakah penjajaran dan pengimbangan kenderaan merupakan sebahagian daripada penyelenggaraan berkala? Ia adalah pilihan dan disarankan setiap 10,000km. Anda boleh menghubungi mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan.
  3. Apakah kepentingan untuk mengekalkan penyelenggaraan mengikut jadual? Ya, ia penting untuk prestasi kereta. Anda boleh menghubungi mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan.
  4. Saya ingin tahu kos untuk penyelenggaraan yang seterusnya? Ya, anda boleh menghubungi mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan.
  5. Apakah jenis minyak enjin yang digunakan oleh Mitsubishi? Anda boleh merujuk kepada Selang Penyelenggaraan atau hubungi Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan.
  1. Saya ingin membuat temu janji untuk penyelenggaraan. Apakah yang perlu saya lakukan?
    Untuk temu janji penyelenggaraan, anda boleh memuat turun aplikasi Mobile Connect MY di Apple Store atau Google Play Store. Sebagai alternatif, anda juga boleh menghubungi mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan segera.

  2. Apakah akibat jika saya tiba lewat untuk temu janji penyelenggaraan saya?
    Jika anda lewat, anda akan dianggap sebagai pelanggan berjalan masuk dan perkhidmatan tidak lagi mengikut jadual yang ditetapkan.

  3. Saya perlu menukar temu janji penyelenggaraan saya. Apakah yang perlu saya lakukan?
    Bagi sebarang perubahan temu janji penyelenggaraan, anda boleh log masuk ke Mobile CONNECT MY atau menghubungi mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan segera.

  4. Bolehkah saya berjalan masuk ke mana-mana Pengedar Sah Mitsubishi untuk menyelenggara kenderaan saya?
    Kami mengesyorkan anda untuk membuat temu janji penyelenggaraan terlebih dahulu untuk memastikan slot anda tersedia.

  5. Saya menghadapi masalah untuk mengakses Mobile CONNECT MY. Apakah yang perlu saya lakukan?
    Anda boleh menghubungi Eksekutif Perhubungan Pelanggan Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan segera.

  6. Berapakah lama masa yang diambil untuk menyelenggara kereta saya?
    Masa yang diambil untuk menyelenggara kenderaan anda mungkin berbeza. Kami mencadangkan anda mendapatkan nasihat daripada Pengedar Sah Mitsubishi untuk anggaran masa yang diambil untuk menyelesaikan kerja penyelenggaraan kenderaan anda.
  1. Saya ingin tahu tempoh jaminan kenderaan saya?
    Anda boleh menghubungi Pengedar Jualan Sah Mitsubishi untuk maklumat mengenai jaminan anda.

  2. Apakah peralatan yang dilindungi di bawah jaminan?
    Anda boleh merujuk Buku Perkhidmatan Jaminan Terhad Pengeluar.

  3. Apakah jaminan untuk bateri?
    Jaminan untuk bateri adalah 1 tahun atau 20,000km, yang mana dahulu, dari tarikh pendaftaran.

  4. Adakah jaminan saya akan terbatal jika saya menyelenggara kereta saya di pengedar bukan sah Mitsubishi?
    Pengedar Sah Mitsubishi adalah mekanik yang diperakui menggunakan alat ganti tulen dan mengikuti prosedur tertentu. Penyimpangan dari ini mungkin mempengaruhi perlindungan jaminan untuk alat ganti atau sistem yang terlibat.

  5. Saya kehilangan Buku Perkhidmatan dan Manual Pemilik saya, bolehkah saya mendapatkan yang baharu?
    Anda boleh merujuk atau menghubungi Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan segera.

  6. Adakah penjajaran dan pengimbangan kenderaan dilindungi di bawah jaminan kenderaan?
    Anda boleh merujuk atau menghubungi Pengedar Sah Mitsubishi untuk bantuan segera.

  7. Adakah jaminan kenderaan masih sah jika saya membelinya dari pengedar kereta terpakai?
    Sila hubungi Pengedar Sah Mitsubishi terdekat untuk bantuan segera.
  1. Apakah keperluan untuk menikmati perkhidmatan ini?
    Anda boleh merujuk kepada Pengedar Sah kami untuk bantuan atau layari laman web kami untuk maklumat dan butiran lanjut.

  2. Apakah faedah Bantuan Mitsubishi 24Jam?
    Anda boleh merujuk kepada Pengedar Sah kami untuk bantuan atau layari laman web kami untuk maklumat dan butiran lanjut.

  3. Bagaimana untuk menjadi ahli Bantuan Mitsubishi 24Jam?
    Sila hubungi Pengedar Sah Mitsubishi Motors Malaysia terdekat untuk memperbaharui insurans kenderaan anda dan menikmati keahlian Bantuan Mitsubishi 24Jam kami.

  4. Jika saya mengalami kecemasan dengan kenderaan, kerosakan/tidak dapat menghidupkan kenderaan, apakah yang perlu saya lakukan / jika saya memerlukan bantuan kecemasan, siapa yang patut saya hubungi?
    Sila hubungi Bantuan Mitsubishi di 1800-88-2166 untuk bantuan segera.

  5. Apakah panel insurans Mitsubishi Motors Malaysia Sdn Bhd?
    Anda boleh merujuk kepada Pengedar Sah kami untuk bantuan atau layari laman web kami untuk maklumat dan butiran lanjut.

  6. Apakah nilai yang dipersetujui untuk model Mitsubishi?
    Anda boleh merujuk kepada Pengedar Sah kami untuk bantuan atau layari laman web kami untuk maklumat dan butiran lanjut.
  1. Di manakah untuk membeli alat ganti Mitsubishi?
    Sila rujuk kepada Pengedar Sah Mitsubishi kami untuk maklumat terperinci.

  2. Saya ingin membeli alat ganti untuk kenderaan saya?
    Anda boleh menghubungi mana-mana Pusat Servis Sah Mitsubishi untuk bantuan.

  3. Saya ingin tahu harga alat ganti?
    Sila hubungi Pusat Servis Sah Mitsubishi kami untuk bantuan lanjut.

  4. Bagaimana saya boleh tahu tentang ketersediaan stok alat ganti?
    Sila hubungi Pusat Servis Sah Mitsubishi kami untuk bantuan lanjut.

  5. Bagaimana saya tahu jika alat ganti itu tulen? Bagaimana saya tahu alat ganti yang dipasang oleh pengedar adalah alat ganti tulen?
    Alat ganti yang dipasang oleh mana-mana Pusat Servis Sah Mitsubishi adalah alat ganti tulen.

  6. Adakah saya dibenarkan untuk membeli alat ganti dari Pusat Servis Sah Mitsubishi?
    Sila hubungi Pengedar Servis Sah Mitsubishi untuk maklumat lanjut mengenai pembelian alat ganti sahaja.

  7. Apakah jaminan untuk alat ganti yang telah dipasang oleh Pusat Servis Sah Mitsubishi?
    Jaminan standard adalah 6 bulan atau 10,000km, yang mana dahulu.